مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 07:302021-09-18پزشكي

تکلیف کسانی که کارت واکسن دریافت نکرده اند، چیست؟


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان طارم گفت: کارت واکسن برای افرادی که آن را دریافت نکرده اند، به تدریج صادر خواهد شد.

- ایسنا/زنجان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان طارم گفت: کارت واکسن برای افرادی که آن را دریافت نکرده اند، به تدریج صادر خواهد شد.

ارشد بهرامی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با دریافت کارت واکسیناسیون برای افرادی که واکسن دریافت کرده اند، اظهار کرد: افرادی که طی این مدت در شهرستان طارم واکسن دریافت کرده اند، کارت واکسن خود را نیز دریافت کرده اند و افرادی که قبلا واکسن زده اند و کارت دریافت نکرده اند نیز نگران نباشند، زیرا این کارت برای آن ها نیز صادر خواهد شد.

وی افزود: افرادی که واکسن دریافت کرده ولی کارت واکسیناسیون دریافت نکرده اند، نگران نباشند، چون اطلاعات مربوطه در سامانه ثبت شده و به تدریج این کارت ها توسط خانه های بهداشت برای این افراد نیز صادر و اطلاع رسانی های لازم انجام خواهد شد.

این مسئول با اشاره به اینکه واکسیناسیون با سرعت خوبی در طارم انجام می شود، تصریح کرد: در حال حاضر افراد بالای 18 سال در همه نقاط این شهرستان می توانند برای واکسیناسیون اقدام کنند که امیدواریم افراد هر چه سریع تر نسبت به انجام واکسیناسیون اقدام کرده و دُز اول واکسن خود را دریافت کنند و بهتر است این کار را در اولویت کاری خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف کسانی که کارت واکسن دریافت نکرده اند، چیست؟

تکلیف کسانی که کارت واکسن دریافت نکرده اند، چیست؟