مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 06:502021-09-18پزشكي

مادران باردار اصفهان استقبال خوبی از واکسیناسیون کرونا نداشتند


مسئول سلامت خانواده وجمعیت مرکز بهداشت اصفهان گفت: استقبال مادران باردار اصفهان از واکسیناسیون کرونا خوب نبوده و تاکنون تنها 15درصد از مادران واکسینه شده اند.

- فرزانه السادات فرود در گفت وگو با اظهار داشت: باید توجه داشت که میزان ابتلاء به کرونای مادران باردار با دیگر گروه های جامعه تفاوتی ندارد اما آنچه از حساسیت ویژه ای برخوردار است شدت بیماری است که در مادران باردار چندین برابر افراد عادی است و خطر مرگ و میر در این افراد بالا است.

ممنوعیت واکسیناسیون کرونای مادران باردار در هفته پایانی بارداری وی با بیان اینکه مادران باردار بالای 18 سال می توانند بعد از هفته دوازدهم بارداری به مراکز واکسیناسیون تعیین شده برای دریافت واکسن را دریافت می کند مدام مورد پیگیری قرار گیرد.

لزوم تشکیل پرونده سلامت برای واکسیناسیون زنان باردار فرود با بیان اینکه مادران باردار باید برای دریافت واکسن کرونا پرونده سلامت در مراکز جامع سلامت داشته باشند، تصریح کرد: چنانچه این مادران در بخش خصوصی پرونده دارند نیز می توانند با ارائه معرفی نامه برای دریافت واکسن کرونا اقدام کنند.

وی گفت: بر این اساس مادران باردار با توجه به پیامکی که برای آنها ارسال شده است باید به مراکز تعیین شده در شهرستان های استان و در اصفهان به مراکز این سینا، کلینیک قائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادران باردار اصفهان استقبال خوبی از واکسیناسیون کرونا نداشتند

مادران باردار اصفهان استقبال خوبی از واکسیناسیون کرونا نداشتند