مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 06:452021-09-18سياسي

هشدار در خصوص طلاق های صوری زنان برای دریافت مستمری بازنشستگی والدین


معاون اسبق امور زنان و خانواده رییس جمهوری با اشاره به انجام طلاق های صوری در کشور برای گرفتن حقوق بازنشستگی پدران و مادر، گفت: طلاق های صوری در کشور انجام می گیرد و اموال دولتی را می بلعد و هیچ کسی حواسش نیست.

- معاون اسبق امور زنان و خانواده رییس جمهوری با اشاره به انجام طلاق های صوری در کشور برای گرفتن حقوق بازنشستگی پدران و مادر، گفت: طلاق های صوری در کشور انجام می گیرد و اموال دولتی را می بلعد و هیچ کسی حواسش نیست.

در برخی استانها خانواده ها برای بدست آوردن پولی، به صورت صوری طلاق می گیرند تا حقوق بازنشستگی پدر یا مادر خود را بگیرند و سپس مجددا بر سر زندگی مشترک خود باز می گردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهرا سجادی در نشستی با متخصصین اصولگرا در حوزه زنان و خانواده که در معاونت امور زنان و خانواده برگزار شد، با اشاره به افزایش آمار طلاق و لزوم توجه به طلاق های صوری انجام شده، اظهار کرد: این طلاق های صوری بار سنگین مالی و ضربه ای به دولت وارد و هیچ کسی نیست که بر آن نظارت کند که آیا اینها که جدا شده اند بر سر زندگی اند یا واقعا جدا شده اند؟.

وی ادامه داد: جالب است در مدارس هم، مادران بچه ها و اولیاء به هم طلاق صوری را توصیه می کنند که این کار را کردیم خیلی هم خوب بود و به هم این طلاق های صوری را یاد می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار در خصوص طلاق های صوری زنان برای دریافت مستمری بازنشستگی والدین

هشدار در خصوص طلاق های صوری زنان برای دریافت مستمری بازنشستگی والدین