مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 06:052021-09-18سياسي

حماسه حسینی عالی ترین و بزرگترین حماسه جاودانه تاریخ بشری است


نشستی وبیناری با عنوان «جایگاه و تأثیر نهضت امام حسین (ع) در جهان معاصر» با حضور جمعی از علما و اندیشمندان لبنانی در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی برگزار شد.

- ، در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی، مؤسسه البیان للتواصل و التأصیل و رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان، نشستی وبیناری با عنوان جایگاه و تأثیر نهضت امام حسین (ع) در جهان معاصر با حضور جمعی از علما و اندیشمندان مسلمان و مسیحی چند کشور اسلامی برگزار کرد.

در این نشست که به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی برگزار شد، احمد راسم النفیس، نویسنده و اندیشمند مصری، پروفسور نورالدین ابولحیه، نویسنده و استاد دانشگاه الجزایر، آیت الله احمد مبلغی، استاد حوزه علمیه قم، محسن الویری، استاد تاریخ دانشگاه باقر العلوم، میشل کعدی، شاعر و فیلسوف مسیحی اهل لبنان، عباس خامه یار، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان، و فرح موسی، رییس دانشکده مطالعات اسلامی دانشگاه لبنان در این نشست سخنرانی کردند.

راز و رمز جهانی شدن نهضت امام حسین (ع) در فداکاری و اصلاح گری آن نهفته است پروفسور نورالدین ابولحیه، نویسنده و استاد دانشگاه الجزایر گفت: در این مساله تردیدی نیست که باوجود تلاش های گسترده دشمنان برای سانسور ابعاد مختلف قیام عاشورا، نام امام حسین علیه السلام و نهضت ایشان همچن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه حسینی عالی ترین و بزرگترین حماسه جاودانه تاریخ بشری است

حماسه حسینی عالی ترین و بزرگترین حماسه جاودانه تاریخ بشری است