مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 05:552021-09-18سياسي

آغاز نخستین روز کاری شهردار اصفهان با حضور در مناطق کم برخوردار


شهردار اصفهان در نخستیم روز کاری پس از ادای احترام به مقام والای شهیدان، به میان مردم منطقه کم برخوردار حصه رفت و ضمن گفت و گو با مردم این مناطق از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات شهروندان قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علی قاسم زاده، شهردار جدید اصفهان نخستین روز کاری خود را با حضور در گلستان شهدای اصفهان جهت تجدید میثاق با شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آغاز کرد؛ رییس و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان نیز وی را در آغاز نخستین روز کاری همراهی کردند.

مزار شهدای والامقام آیت الله شمس آبادی، آیت اله اشرفی اصفهان، شهدای پیروزی انقلاب اسلامی، فرماندهان رشید دفاع مقدس از جمله شهیدان خرازی و کاظمی و دیگر شهدای گرانقدر از جمله شهدای گمنام، شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع امنیت و شهدای مدافع سلامت از جمله نقاطی بود که شهردار اصفهان و اعضای شورای اسلامی شهر با حضور بر سر مزار آنان با نثار گل و قرائت فاتحه، ادای احترام و تجدید میثاق کردند.

در ادامه حضور بر سر مزار حاج آقا رحیم ارباب و استاد علی اکبر پرورش و همچنین حضور بر سر مزار همرزمان شهید و ادای احترام به مقام شامخ آنان، از بخش های بعدی تجدید میثاق شهردار اصفهان و اعضای شورای اسلامی شهر با آرمان های شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در برنامه امروز بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نخستین روز کاری شهردار اصفهان با حضور در مناطق کم برخوردار

آغاز نخستین روز کاری شهردار اصفهان با حضور در مناطق کم برخوردار