مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 05:502021-09-18اجتماعي

چرا اوضاع هوای شازند خطرناک شد؟


رییس مرکز پایش و کنترل کیفیت هوای کلانشهر اراک گفت: به دلیل احتراق ناقص فلرهای پالایشگاه، روز گذشته هوای شازند در وضعیت خطرناک قرار گرفت.

- ایسنا/مرکزی رییس مرکز پایش و کنترل کیفیت هوای کلانشهر اراک گفت: به دلیل احتراق ناقص فلرهای پالایشگاه، روز گذشته هوای شازند در وضعیت خطرناک قرار گرفت.

علیرضا محرابیان در گفت وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت هوای سه شهر صنعتی استان مرکزی که در روزهای اخیر درگیر آلودگی شدید هوا بوده اند، اظهار کرد: براساس اعلام ایستگاه های سنجش آلودگی هوا در ساعت 10 صبح روز شنبه 27 شهریورماه 1400، شاخص کیفیت هوا در شازند عدد 127 را نشان می دهد که نشان از ناسالم بودن هوا برای گروه های سنی حساس دارد.

وی با اشاره اینکه از صبح امروز اراک و ساوه هوایی سالم را تجربه کرده اند، افزود: روز گذشته به دلیل احتراق ناقص فلر پالایشگاه شازند شاخص کیفیت هوای این شهر در ساعاتی به شرایط بسیار خطرناک هم رسید که خوشبختانه با تصمیم گیری به موقع در شهرستان، شرایط تحت کنترل درآمد.

محرابیان تصریح کرد: در جلسه اضطرار کاهش آلودگی هوا که پس از افزایش شدید پارامترهای آلودگی در شازند برگزار شد، مقرر شد که پالایشگاه شازند با توجه به بالا بودن گاز co2 ناشی از احتراق ناقص فلرها به جهت رفع نواقص اقدامات لازم را به سرعت انجام دهد و همچنین بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا اوضاع هوای شازند خطرناک شد؟

چرا اوضاع هوای شازند خطرناک شد؟