مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 05:352021-09-18سياسي

یادمان شهدای گمنام معمولان افتتاح می شود/ رونمایی از 35 عنوان کتاب


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان از افتتاح یادمان شهدای گمنام معمولان، رونمایی از 35 عنوان کتاب، اجرای رزمایش کمک مومنانه و .

- ، سرهنگ پاسدار محسن رشیدی امروز شنبه در نشست خبری هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه امسال برنامه های هفته دفاع مقدس با شعار محوری ما مقتدریم برگزار می شود، اظهار داشت: شورای هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس در استانداری لرستان برگزار و برنامه های تدارک دیده شده به دستگاه های مختلف ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه مجموعه سپاه 593 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس را به رده های زیر مجموعه خود ابلاغ کرده است، تصریح کرد: مجموعه ارتش 150 برنامه، مجموعه نیروی انتظامی 80 برنامه و دیگر دستگاه ها نیز بیش از 600 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس را تدارک دیده اند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان با تاکید بر اینکه برنامه های هفته دفاع مقدس از 30 شهریورماه با تجلیل از ایثارگران و افتخار آفرینان دفاع مقدس به صورت سراسری و از طریق ویدئو کنفرانس آغاز می شود، افزود: اجرای رژه موتوری نیروهای مسلح در همه شهرها، تجلیل از فعالان فضای مجازی، دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان و برگزاری نماز وحدت در بیت امام جمعه خرم آباد از برنامه های هفته دفاع مقدس در روز 31 شهریورماه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادمان شهدای گمنام معمولان افتتاح می شود/ رونمایی از 35 عنوان کتاب

یادمان شهدای گمنام معمولان افتتاح می شود/ رونمایی از 35 عنوان کتاب