مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 05:002021-09-18بين الملل

دعوت وزیر خارجه مراکش از مقامات اسراییل برای سفر به رباط


پس از سفر اخیر وزیر خارجه اسراییل به رباط، وزیر خارجه مراکش اعلام کرد که کشورش منتظر سفر دیگر مسؤولان عالی رتبه اسراییلی از جمله وزرای اقتصاد و جنگ این رژیم است.

- پس از سفر اخیر وزیر خارجه اسراییل به رباط، وزیر خارجه مراکش اعلام کرد که کشورش منتظر سفر دیگر مسؤولان عالی رتبه اسراییلی از جمله وزرای اقتصاد و جنگ این رژیم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، ناصر بوریطه، وزیر خارجه مراکش در نشست مجازی که به مناسبت اولین سالگرد امضای توافقنامه های عادی سازی با رژیم صهیونیستی و با مشارکت وزرای خارجه آمریکا، امارات، بحرین و رژیم صهیونیستی برگزار شد، گفت: پس از سفر ماه گذشته یاییر لاپید وزیر خارجه اسراییل به رباط، هیات های دیپلماتیک مراکش و اسراییل کار را آغاز کردند و ما منتظر سفر مسؤولان مهم دیگری از اسراییل از جمله وزرای اقتصاد و دفاع آن هستیم.

بوریطه مدعی شد: عادی سازی روابط با اسراییل اتفاق تاریخی است که باید آن را جشن گرفت، این رخداد تاریخی امید جدیدی ایجاد کرد و راه را برای حرکتی بی سابقه باز کرد .

وزیر خارجه مراکش در ادامه نیز گفت که با تشکیل شورای کار مراکش-اسراییل و نیز اتاق صنعت مشترک، کانال هایی میان گروه های کاری دو طرف ایجاد شدند و وزرای دو طرف با هم رایزنی کرده و شرایط را برای امضای نزدیک به 20


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت وزیر خارجه مراکش از مقامات اسراییل برای سفر به رباط

دعوت وزیر خارجه مراکش از مقامات اسراییل برای سفر به رباط