مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 05:002021-09-18پزشكي

بهترین راه پیشگیری از کرونا، انجام واکسیناسیون شهروندان است


مدیر شبکه بهداشت و درمان خاش سیستان و بلوچستان گفت: هنوز به وضعیت عادی کرونایی نرسیده ایم و برای حفظ و بهبود وضعیت، با توجه به جهش های ویروس و عدم رعایت کافی پروتکل بهداشتی، - ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر شبکه بهداشت و درمان خاش سیستان و بلوچستان گفت: هنوز به وضعیت عادی کرونایی نرسیده ایم و برای حفظ و بهبود وضعیت، با توجه به جهش های ویروس و عدم رعایت کافی پروتکل بهداشتی، بهترین راه پیشگیری از شکل گیری موج جدید بیماری، انجام واکسیناسیون شهروندان است.

دکتر رضا کرد در گفت و گو با ایسنا افزود: در حال حاضر این شهرستان در وضعیت نارنجی براساس رنگ بندی کرونایی قراردارد و بررسی ها نشان داده که انجام واکسیناسیون یکی از مهمترین علل کاهش موارد ابتلا، بستری و فوت در شهرستان است.

وی بیان کرد: با توجه به فراهم شدن شرایط واکسیناسیون برای گروههای سنی مختلف و در نظر گرفتن شرایط ویژه برای مردم استان، انتظار داریم استقبال شهروندان از واکسیناسیون هم بیشتر شود.

دکتر کرد ادامه داد: انتظار همراهی ویژه برخی افراد، اصناف و مشاغل به ویژه روحانیت معزز، مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی، کسبه و بازاریان در انجام واکسیناسیون و اطلاع رسانی عمومی در خصوص اهمیت واکسن در مدیریت بیماری، کاهش موارد ابتلا و بستری و مرگ را داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین راه پیشگیری از کرونا، انجام واکسیناسیون شهروندان است

بهترین راه پیشگیری از کرونا، انجام واکسیناسیون شهروندان است