مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 03:552021-09-18پزشكي

افزایش موارد بستری بیماران کرونایی در هفته اخیر نگران کننده است


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: باوجود اینکه میزان شیب ابتلا و بستری ناشی از کرونا در استان به صورت نزولی است، اما در اواخر هفته گذشته موارد بستری افزایش یافت که جای نگرانی دارد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: باوجود اینکه میزان شیب ابتلا و بستری ناشی از کرونا در استان به صورت نزولی است، اما در اواخر هفته گذشته موارد بستری افزایش یافت که جای نگرانی دارد.

مجید شیرانی در تشریح آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: هم اکنون 457 بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد 389 نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته چهار مورد فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کرونا در استان گزارش شد و مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری به 1510 نفر رسید، در حال حاضر 57 بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

وی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری به واسطه تلاش کادر بهداشت و درمان کمترین میزان فوتی ناشی از پیک پنجم کرونا در کشور را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش موارد بستری بیماران کرونایی در هفته اخیر نگران کننده است

افزایش موارد بستری بیماران کرونایی در هفته اخیر نگران کننده است