مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 16:352021-09-17سياسي

تلاش برای حفظ شأن جهانی اصفهان، با نگاه فرهنگی


امیدواریم بتوانیم با نگاه فرهنگی به اصفهان، شأن این شهر را حفظ و کمک کنیم که در جهان مثل زمرد و نگین بدرخشد و کماکان مقصد گردشگرانی باشد که با عشق و علاقه شهر ما را سیاحت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علی قاسم زاده با اشاره به اینکه خدا را شاکرم که می توانم در یک دوره چهار ساله به مردم شهر اصفهان خدمت کنم، اظهار داشت: اصفهان شهری است که به خودی خود و به ذات از هویت و شخصیت فرهنگی و تمدنی بالایی برخوردار است و در درجه اول امیدوارم که در چهار سال آینده، گردی بر دامن این شهر ننشسته و کاری نکنیم که شخصیت آن آسیب ببیند.

شهردار اصفهان تصریح کرد: گاهی ساخت یک ساختمان یا برگزاری رویدادی که در شأن شهر نیست، ممکن است شخصیت اصفهان را دچار لطمه و آسیب کند.

وی ادامه داد: امیدوارم بتوانیم با کمک فرهیختگان، نخبگان و مردمی که صاحب شهر هستند و با همفکری و مشارکت و همراهی آن ها، قدم های مثبت و خوبی در برای اصفهان برداریم.

قاسم زاده با اشاره به اینکه از دغدغه مردم درباره روند فعالیت های اداری در شهرداری مطلع هستم، افزود: امیدوارم بتوانیم کاری کنیم که اعتماد و اطمینان به مدیریت شهری بیشتر شده و مردم با امنیت خاطر امور خود را پیگیری کنند؛ شهرداری باید مأمن شهروندان باشد و با کمک م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای حفظ شأن جهانی اصفهان، با نگاه فرهنگی

تلاش برای حفظ شأن جهانی اصفهان، با نگاه فرهنگی