مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 08:352021-09-17سياسي

امضایی برای استاندار شدن کسی نکردم


امام جمعه رشت با تأکید بر اینکه بنده برای استاندار شدن کسی امضایی نکردم و وزیر کشور استاندار را انتخاب خواهد کرد، گفت: امیدواریم استاندار جدیدی که می آید ضعف ها و آلام به وجود آمده را التیام ببخشند.

- در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت در مصلی این شهر با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: برای برداشتن گام های استوار در آینده باید گذشته را درست شناخت و از تجربه ها عبرت آموخت و اگر از این راه غفلت شود دروغ ها به جای حقیقت خواهد نشست و آینده مورد تهدیدهای ناشناخته قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه دشمنان باانگیزه به تحریف و دروغ از گذشته برای حال و  آینده ما برنامه ریزی می کنند، افزود: راهزنان فکر و آگاهی در تلاش برای اهداف شوم خود هستند، هیچ گاه حقیقت را از دشمن نمی توان شنید، بعد از 42 سال از انقلاب، دشمنان ما هیچ گاه حقیقت را بر زبان نیاوردند.

امام جمعه رشت با تأکید بر اینکه همگی باید حقایق تاریخ انقلاب را خوب بشناسیم چراکه شناخت حقیقت از  نفوذ و نفوذی ها جلوگیری می کند، گفت: اگر حقیقت را کمرنگ کنیم،  تحریف دشمن پررنگ می شود و دشمنان برای اهداف خود در  زمان حال و آینده ما گذشته را با سیاهی نشان می دهد.

وی با بیان اینکه دشمن در تلاش بوده و در جنگ روایت ها به دنبال تحریف واقعیت ها و تغییر باورهاست، افزود: در تاریخ ملت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضایی برای استاندار شدن کسی نکردم

امضایی برای استاندار شدن کسی نکردم