مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 08:252021-09-17سياسي

جزییات فعالیت شبکه 24 ساعته «حبیب»/ مجازی زائر اربعین شوید


سیدمصطفی موسوی درباره شبکه اینترنتی «حبیب تی وی» که روی بسترهای تلوبیون و شبکه سپهر صداوسیما پخش می شود و جزییات راه اندازی و برنامه های این شبکه سخن گفت.

- سیدمصطفی موسوی درباره شبکه اینترنتی حبیب تی وی که روی بسترهای تلوبیون و شبکه سپهر صداوسیما پخش می شود و جزییات راه اندازی و برنامه های این شبکه سخن گفت.

سیدمصطفی موسوی مدیر دفتر نمایندگی صداوسیما در عراق که از شب گذشته شبکه اینترنتی حبیب تی وی زیر نظر آنها افتتاح شده است، در این باره به خبرنگار مهر بیان کرد: تلویزیون اینترنتی حبیب تی وی از ماه مبارک رمضان به طور آزمایشی فعالیتش را آغاز کرد و در فواصل مختلف برنامه های مناسبتی را به تولید رساند اما این تلویزیون از شب گذشته به صورت رسمی و با ارتباط اسکایپی با مدیران و مسئولان صداوسیما راه اندازی شد.

وی درباره چرایی راه اندازی این شبکه در عراق عنوان کرد: بارگاه 6 تن از امامان شیعه و ائمه اطهار (ع) در عراق است و به ویژه این شبکه با محور حضرت سیدالشهدا (ع) شکل گرفته است و به همین دلیل تصمیم گرفته شد زیر نظر امور بین الملل صداوسیما و دفتر نمایندگی صداوسیما در عراق و همچنین با همکاری معاونت فضای مجازی سازمان این شبکه راه اندازی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات فعالیت شبکه 24 ساعته «حبیب»/ مجازی زائر اربعین شوید

جزییات فعالیت شبکه 24 ساعته «حبیب»/ مجازی زائر اربعین شوید