مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 04:452021-09-17سياسي

کتاب «من به این آرم اعتماد دارم» در مشهد رونمایی شد


 کتاب «من به این آرم اعتماد دارم» شامل تعدادی از خاطرات آموزشیاران نهضت سوادآموزی در خراسان رضوی است که به عنوان بخشی از تاریخ شفاهی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تدوین و منتشر شده است.

- مشهد ـ کتاب من به این آرم اعتماد دارم شامل تعدادی از خاطرات آموزشیاران نهضت سوادآموزی در خراسان رضوی است که به عنوان بخشی از تاریخ شفاهی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تدوین و منتشر شده است.

به گزارش، اسماعیل شرفی نویسنده کتاب من به این آرم اعتماد دارم شامگاه پنجشنبه در مراسم رونمایی از این کتاب، اظهار کرد: در حال حاضر سواد به عنوان یک امر پیش پا افتاده تلقی می شود اما زمانی که این خاطرات را انتخاب و خوانش می کردیم، متوجه نقش راهبردی سوادآموزی در پیشرفت کشور شدیم.

وی با اشاره به بعضی خاطرات آموزشیاران در این کتاب گفت: در گفت وگو با زنان و مردان کهنسال مشخص شد که بسیاری از آنان به خاطر بی سوادی، اعتماد به نفس ندارند و نبود سواد را عامل مهم ناکامی ها و نرسیدن به رؤیاهایشان در مسیر زندگی می دانند.

نویسنده این کتاب با تجلیل از نقش امام خمینی (ره) در ایجاد نهضت سوادآموزی تأکید کرد: ارتقای فرهنگ عمومی و پیشرفت های بزرگی در کشور مرهون این نهضت است که حضرت امام آن را پایه گذاری کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «من به این آرم اعتماد دارم» در مشهد رونمایی شد

کتاب «من به این آرم اعتماد دارم» در مشهد رونمایی شد