مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 04:152021-09-17بين الملل

تأسیسات حیاتی عربستان هدف حمله ای گسترده قرار گرفت


چند ساعت پس از اعلام سخنگوی نیروهای مسلح یمن درباره انجام یکی از بزرگترین عملیات های نظامی ارتش یمن در خاک عربستان، منابع سعودی از هدف قرار گرفتن تأسیسات حیاتی در جنوب عربستان خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع سعودی، بامداد امروز (جمعه)، گزارش دادند که تأسیسات جنوبی عربستان در قالب یک عملیات نظامی گسترده هدف حمله قرار گرفته است.

منابع مذکور به شبکه المیادین خبر دادند که صدای چند انفجار بزرگ، جای جای منطقه جیزان و چند منطقه دیگر را در جنوب عربستان به لرزه درآورده است.

این منابع اضافه کردند که یک حمله هوایی گسترده تأسیسات حیاتی جزییات مربوط به این عملیات تهاجمی را بعدازظهر امروز اعلام خواهند کرد.

 در همین ارتباط، سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن بعدازظهر روز گذشته خبر داد که ارتش یمن، بعدازظهر امروز (جمعه)، کنفرانسی مطبوعاتی برگزار خواهد کرد و جزییات مربوط به یکی از بزرگترین عملیات های نظامی نیروهای مسلح این کشور را به همراه تصاویر اثبات کننده اعلام خواهد کرد.

منابع سعودی خاطر نشان کردند که این اولین باری است که ارتش یمن چند ساعت پیش از انجام عملیات از زمان اعلام جزییات آن خبر می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأسیسات حیاتی عربستان هدف حمله ای گسترده قرار گرفت

تأسیسات حیاتی عربستان هدف حمله ای گسترده قرار گرفت