مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 06:002021-09-16سياسي

فرمانده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح منصوب شد


سردار محمدجواد زادکمند به فرماندهی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، با حکم سردار ریاست ستاد کل نیروهای مسلح، سردار محمدجواد زادکمند با حفظ سمت معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با چهار مأموریت زیر به عنوان فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی منصوب شدند.

1- سیاستگذاری، برنامه ریزی، هدایت راهبری طرح ها و پروژه های مرتبط با حوزه رشد و تعالی کارکنان وظیفه در موارد توانمند سازی مهارت ها، تسهیلگری اشتغال و کسب و کار، ارتقا جذابیت، نشاط و خوشایند سازی محیط خدمت، استفاده بهینه و اثر بخش از قابلیت ها و توانمندی های خدمت مشمولین و.

2- دستیابی به سامانه ها و زیرساخت های مورد نیاز در راستای شبکه سازی طرح جامع ارتقا نشاط، مهارت افزایی و اشتغال کارکنان وظیفه 3- استفاده از تمام ظرفیت ها، امکانات و توانمندی های سازمان های نیروهای مسلح و وزارت دفاع و معاونت های ستاد کل 4- تعامل و همکاری با دستگاه های ذیربط کشوری.

به همین منظور در جلسه ای که در روز چهارشنبه مورخ 1400/06/24 در دفتر معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح برگزار گردید از سوی سردار عبدالهی از زحمات سردار سپهر تقدیر و تشکر به عمل آمد و در مأموریت جدید برای ایشان آرزوی موفقیت گردید و سردار زادکمند به عنوان فرمانده جدید معر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح منصوب شد

فرمانده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح منصوب شد