مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 05:052021-09-16بين الملل

شلیک موشک های کره شمالی از ریل قطار+عکس


خبرگزاری دولتی کره شمالی با انتشار جزییاتی از جدیدترین آزمایش های موشکی این کشور گزارش کرد که موشک های پیونگ یانگ از روی قطار پرتاب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در پی آزمایش موشکی روز گذشته (چهارشنبه) کره شمالی، خبرگزاری مرکزی کره شمالی (KCNA) امروز (پنجشنبه؛ 16 سپتامبر) با انتشار جزییاتی از این آزمایش موشکی گزارش کرد که موشک هایی که کره شمالی روز چهارشنبه شلیک کرد، آزمایشی از یک سامانه موشکی جدید مستقر بر روی قطار بود که به عنوان یک ضدحمله بالقوه در مقابل هرگونه نیرویی طراحی شده است که تهدیدی برای کشور کره شمالی محسوب شود.

خبرگزاری مرکزی کره شمالی گزارش کرد موشک هایی که روز چهارشنبه آزمایش شدند مسافت 800 کیلومتر را طی کردند، سپس هدفی را در دریا در امتداد ساحل شرقی کره شمالی مورد حمله قرار دادند.

بنا بر گزارش رویترز، روز چهارشنبه، مقام های کره جنوبی و ژاپن اعلام کردند که شلیک دو موشک بالستیک از سوی کره شمالی را درست چند روز پس از آن شناسایی کردند پیونگ یانگ یک موشک کروز را آزمایش کرده بود.

تحلیلگران گفته بودند که موشک کروز احتمالاً قابلیت های هسته ای دارد.

آزمایش های موشکی کره شمالی درست همان روزی انجام گرفته است که کره جنوبی نیز یک موشک بالستیک زیردریایی پرتاب (SLBM) شلیک کرد و به اولین کشور بدون سلاح ات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شلیک موشک های کره شمالی از ریل قطار+عکس

شلیک موشک های کره شمالی از ریل قطار+عکس