مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 19:052021-09-15سياسي

سیاست ما استفاده از مدیران بومی و استقرار آنها در خوزستان است


سیاست ما استفاده از مدیران بومی و استقرار آنها در این استان است تا مردم احساس کنند که فاصله ای میان آنها و مدیران نیست.

- ، صادق خلیلیان چهارشنبه در نشستی ضمن دیدار و گفت وگو با جمعی از نمایندگان شرکت های تابعه بنیاد مستضعفان گفت: از اعلام آمادگی بنیاد مستضعفان برای کمک به توسعه و عمران استان خوزستان تشکر می شود و آن را به فال نیک می گیریم و امید است که بتوانیم خدمتی را به مردم استان انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف انقلاب اسلامی رساندن جایگاه ایران به یک جایگاه شایسته و درخور و ملت ایران بوده است، افزود: در طول 200 سال گذشته به دلایل مختلف از جمله استعمار جایگاه کشور ایران تنزل پیدا کرده به نحوی که استعمار می توانست در دوران قاجار نخست وزیرها را جابه جا کند و تا داخل دربار نیز نفوذ کرده بود و کار را به جایی رسانده بودند که در دوران پهلوی پادشاه را جابه جا می کردند.

خلیلیان یادآور شد: اما انقلاب اسلامی عزت ملت ایران را به خود آنها برگرداند و جایگاه ایران را ارتقا داد و دست بیگانگان را از سر ملت کوتاه کرد و آنچه از دوران طاغوت به جا ماند آن خرابی های وسیع و گسترده در بخش های مختلف کشور بود.

استاندار خوزستان اظهار کرد: پیش از انقلاب از نظر شاخص های توسعه بر اساس گزارش سازمان های بین المللی همچون UNDP جایگاه شایسته ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست ما استفاده از مدیران بومی و استقرار آنها در خوزستان است

سیاست ما استفاده از مدیران بومی و استقرار آنها در خوزستان است