مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 18:552021-09-15سياسي

حق و حقوق مردم در مناطق مبدا پروژه های انتقال آب دیده شود


نائب رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: حق و حقوق مردم در مناطق مبدا پروژه های انتقال آب دیده شود.

- ایسنا/لرستان نائب رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: حق و حقوق مردم در مناطق مبدا پروژه های انتقال آب دیده شود.

دکتر محمد خدابخشی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در رابطه با اسناد و آمایش ملی دولت ملزم بود که از نظر قانونی از سال 83 که این اسناد آمایش را تهیه و مصوب کند و اینها مبنای توسعه کشور در مناطق مختلف کشور باشد.

وی تصریح کرد: دولت های مختلف کوتاهی کردند و به دلیل همین عدم تهیه سند آمایش و عدم اجرای قانون شاهد یک توسعه نامتوازن در کشور هستیم.

این نماینده مجلس اضافه کرد: مردم حق دارند که گلایه مند و ناراضی باشند و از این تصمیمات که گرفته شده که مبتنی بر کار کارشناسی نبوده گلایه دارند.

نائب رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مجلس با اشاره به شاخص های آب، خاطرنشان کرد: سهم آب مصرف شده استان از منابع آب کشور در بخش صنعت، شرب، کشاورزی و سهم جمعیت روستاهای بالای 20خانوار بهره مند از آب آشامیدنی سالم و سایر موارد که در این حوزه تعریف می شود است.

وی افزود: بیایید وضعیت استان های مختلف را بررسی و تحلیلی کنند و بر اساس همین اسنادی که ابلاغ شده این شاخص ها را مورد بازنگری قرار دهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق و حقوق مردم در مناطق مبدا پروژه های انتقال آب دیده شود

حق و حقوق مردم در مناطق مبدا پروژه های انتقال آب دیده شود