مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 11:152021-09-15اقتصادي

پهلوگیری 5 فروند کشتی حامل کالاهای اساسی در بندرشهید رجایی


مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: 5کشتی کالای اساسی حامل روغن، جو و گندم در حال انجام فرآیند قانونی و اسنادی است و طی روزهای آینده( پایان شهریورماه ) در بندر شهید رجایی پهلودهی خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، علیرضا محمدی کرجی ران، درباره جزییات محموله های این کشتی ها، اظهارداشت: این کشتی ها شامل دو فروند روغن به مجموع تناژ  71 هزار و 500 تن، یک فروند گندم به تناژ 66 هزار تن و دو فروند جو به مجموع تناژ  135 هزار تن است.

وی ادامه داد: علاوه بر کشتی های یاد شده هم اکنون یک کشتی حامل 66 هزار تن ذرت  و کشتی دوم نیز به همین میزان گندم در حال تخلیه کالاو حمل یکسره به استانهای مقصد هستند.

  به گفته مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی، بر اساس برنامه ریزی های انجام شده چهار فروند کشتی حامل گندم به مجموع تناژ 276 هزار تن در راه بندرشهید رجایی است که تا هفته نخست مهرماه، وارد لنگرگاه  بندرعباس خواهند شد.

طی 5 ماهه سال جاری؛ با پهلوگیری 32 فروند کشتی یک میلیون و 490هزار و 63 تن کالاهای اساسی ازجمله روغن نباتی، برنج، ذرت، شکر، کنجاله سویا ،کود، گندم و جو در بندرشهید رجایی تخلیه شده است.

انتهای پیام/ 88055


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پهلوگیری 5 فروند کشتی حامل کالاهای اساسی در بندرشهید رجایی

پهلوگیری 5 فروند کشتی حامل کالاهای اساسی در بندرشهید رجایی