مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 08:202021-09-15سياسي

رفع مشکلات شرکت بیمه دی در دستور کار قرار گیرد


نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خواستار در دستور قرار گرفتن رفع مشکلات بیمه دی، شرکت بیمه ای وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران شد.

- نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خواستار در دستور قرار گرفتن رفع مشکلات بیمه دی، شرکت بیمه ای وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن نامه عباس مقتدایی نماینده اصفهان به معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرح زیر است: جناب آقای دکتر قاضی زاده معاون رییس جمهور و رییس محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران باسلام و احترام؛ همانگونه که مستحضرید در سال های اخیر، بیمه دی با مشکلات جدی مواجه شده؛ به گونه ای که از یک سو، نارضایتی مردم را به دنبال داشته است و از سوی دیگر، بیمارستان های متعدد به دلیل عدم تسویه حساب این شرکت بیمه ای، حاضر به همکاری و ارائه خدمات به دارندگان بیمه تکمیلی، نیستند.

طبق مکاتبات جانبازان، ایثارگران و خانواده های شهدا با دفتر اینجانب، این شرکت بیمه ای وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران، نتوانسته جامعه تحت پوشش خود را راضی نگه دارد و با وجود مشکلات عدیده، برای چندمین سال متوالی، عهده دار بیمه تکمیلی جانبازان، ایثارگران و خانواده های شهدا، شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات شرکت بیمه دی در دستور کار قرار گیرد

رفع مشکلات شرکت بیمه دی در دستور کار قرار گیرد