مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 08:152021-09-15سياسي

فقط 50 میلیارد اعتبار سفر استاندار به رازوجرگلان


فرماندار رازوجرگلان از مصوب شدن مصوبه شامل اقدام و پیگیری و مکاتبات با 50 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار برای دور دوم سفر استاندار به شهرستان رازوجرگلان خبر داد.

- روح الله حسین پور در گفت وگو با خبرنگار فارس در رازوجرگلان اظهار کرد: دور دوم سفر استاندار به شهرستان به دلیل کرونا انجام نشد ولی با دعوت از تعدادی از افراد ازجمله بخشداران، شهرداران، شوراها و علما و فرماندار به استانداری مسائل و مشکلات شهرستان را موردبررسی قرار گرفت و بعد از چند روز مصوبات و اعتبار موردنظر که 27 مصوبه با 50 میلیارد و 600 میلیون تومان بود، به فرمانداری ارجاع شد.

وی گفت: این اعتبار سه قسمت است که  یک قسمت آن  23 میلیارد و صد میلیون تومان از اعتبارت استانی است، 9 میلیارد تومان آن از اعتبارات ملی و 18 میلیارد و 500 تومان آن نیز از محل اعتبارات توازن ملی است که این اعتبارت علاوه بر اعتبارات شهرستان که چیزی حدود 707 میلیارد تومان  است و این 50 میلیارد یک اعتبار کمکی است.

فرماندار رازوجرگلان افزود: 27 مصوبه شامل روکشی اسفالت راه روستایی، حذف نقاط  حادثه خیز، احداث بندهای انحرافی برای کل شهرستان، اجرای طرح های هادی روستایی تحت عنوان جابه جایی تیرهای برق، کمک به تکمیل آب رسانی به روستاها و پرورش اسب اصیل ترکمن که این موارد نیز به صورت شهرستانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقط 50 میلیارد اعتبار سفر استاندار به رازوجرگلان

فقط 50 میلیارد اعتبار سفر استاندار به رازوجرگلان