مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 08:152021-09-15بين الملل

درخواست فعالان رسانه ای و هنرمندان افغانستان برای کمک به حفظ جانشان


در پی تحولات اخیر افغانستان و روی کار آمدن گروه طالبان در کشور افغانستان تعداد کثیری از زنان و کودکان و اقلیت های مذهبی و به خصوص اصحاب رسانه که در دوران حکومت قبلی در افغانستان زندگی می کردند به شدت در شرایط نا امنی به سر می برند.

- در پی تحولات اخیر افغانستان و روی کار آمدن گروه طالبان در کشور افغانستان تعداد کثیری از زنان و کودکان و اقلیت های مذهبی و به خصوص اصحاب رسانه که در دوران حکومت قبلی در افغانستان زندگی می کردند به شدت در شرایط نا امنی به سر می برند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران - گروهی از فعالان رسانه ای و هنرمندان افغانستان بیانیه ای را درباره حفظ جانشان در برابر طالبان منتشر کرده اند که به این شرح است:در پی تحولات اخیر افغانستان و روی کار آمدن گروه طالبان در کشور افغانستان تعداد کثیری از زنان و کودکان و اقلیت های مذهبی و به خصوص اصحاب رسانه که در دوران حکومت قبلی در افغانستان زندگی می کردند به شدت در شرایط نا امنی به سر می برند.

طالبان بر خلاف ادعا های خود مبنی بر آزادی بیان، آزادی رسانه و رعایت حقوق اجتماعی و حقوق زنان با این قشر از جامعه به شدت برخورد کرده و آن ها را در تنگنا و خفقان قرار داده اند و حتی تعدادی از خبرنگاران را مورد ضرب و شتم شدیدی قرار داده اند که منجر به صدمات شدید فیزیکی آن ها شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست فعالان رسانه ای و هنرمندان افغانستان برای کمک به حفظ جانشان

درخواست فعالان رسانه ای و هنرمندان افغانستان برای کمک به حفظ جانشان