مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 08:052021-09-15پزشكي

شاهد افزایش ایمنی جامعه در برابر کرونا خواهیم بود


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت:روند واکسیناسیون کرونا در استان شدت گرفته و امید است با تلاش های صورت گرفته، بتوانیم به زودی شاهد افزایش ایمنی جامعه در برابر این بیماری باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو اجرای موفق برنامه واکسیناسیون عمومی بر علیه بیماری کووید 19 قدردانی کرد و عملکرد خوب و موفق دانشگاه در کشور را حاصل تلاش تمام پزشکان، پرستاران، بهورزان، کارشناسان و کارکنان دانشگاه در سراسر استان دانست.

او با اشاره به اهمیت اجرای برنامه واکسیناسیون عمومی کرونا بر اساس اولویت های سنی و شغلی تعیین شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، این برنامه را یک اقدام مهم ملی خواند که نیازمند همراهی، همکاری و مشارکت تمام سازمان ها، نهادها و ادارات دولتی و خصوصی است.

رییس دانشگاه اضافه کرد: برای مدیریت موفق کرونا در استان، تمامی شبکه های بهداشت و درمان در شهرستان ها با تمام توان در حال تلاش و فعالیت هستند و عملکرد مجموعه سلامت استان به صورت روزانه در ستاد مدیریت کرونا دانشگاه بررسی و موارد مختلف از سوی کارگروه های این ستاد، پیگیری می شود.

دکتر لطفی پیشبرد موفق برنامه واکسیناسیون و تلاش برای اجرای هرچه بهتر این برنامه ملی را در اولویت نخست کار رؤسای شبکه های بهداشت و درمان قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهد افزایش ایمنی جامعه در برابر کرونا خواهیم بود

شاهد افزایش ایمنی جامعه در برابر کرونا خواهیم بود