مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 06:252021-09-15اجتماعي

مسابقه مناسبتی اینستاگرامی اربعین حسینی


معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی نسبت به برگزاری مسابقه مناسبتی اینستاگرامی اربعین حسینی از 26 شهریور تا 14 مهر ماه اقدام می کند.

- معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی نسبت به برگزاری مسابقه مناسبتی اینستاگرامی اربعین حسینی از 26 شهریور تا 14 مهر ماه اقدام می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مسابقه در دو بازه زمانی 26 شهریور تا 4 مهر ماه (زمان بارگذاری احادیث و سخنان امام حسین) و 5 تا 14 مهر ماه (زمان بارگذاری پرسش های مسابقه) برگزار می شود.

در مرحله نخست علاقه مندان می توانند برای شرکت در این مسابقه از 10 تا 19 ماه صفر مصادف با 26 شهریور تا 4 مهر ماه هر شب رأس ساعت 20 با مراجعه به صفحه اینستاگرامی معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران به نشانی @fjutehran احادیث و سخنان امام حسین(ع) که بارگذاری شده را مطالعه کنند.

سپس می توانند از بیستم ماه صفر مصادف با اربعین حسینی تا 29 صفر (از 5 تا 14 مهر ماه) نسبت به پاسخ دادن پرسش های مطرح شده در ارتباط با احادیث و سخنان امام حسین(ع) که راس ساعت 20 در صفحه اینستاگرامی معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران بارگذاری شده، تا ساعت 23 اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه مناسبتی اینستاگرامی اربعین حسینی

مسابقه مناسبتی اینستاگرامی اربعین حسینی