مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 05:552021-09-15اقتصادي

شناسایی مراکز فروش پوشاک قاچاق در کرج/ترویج فرهنگ غربی ممنوع


فرماندار شهرستان کرج ضمن انتقاد به نحوه نظارت بر عرضه پوشاک، گفت: گشت های ویژه نظارتی اماکن از این مراکز باید به جد در دستور کار قرار گیرد و با افرادی که برای سود بیشتر قانون را دور می زنند برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، غفور قاسم پور، فرماندار کرج، امروز در نشست مقابله با کالای قاچاق که در سالن فرمانداری کرج برگزار شد، گفت: متاسفانه در طول این سال ها یکی از مرکزی ترین خیابان های شمال شهر کرج به کانون اصلی عرضه و فروش پوشاک قاچاق شده است و بدون هیچ نظارتی اجناس وارداتی بدون درج قیمت و سلیقه ای به مردم عرضه می شود.

  وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج فرهنگ تولید داخلی و رونق اقتصادی، تصریح کرد: رشد قارچ گونه و فعالیت آزادانه مراکز عرضه پوشاک قاچاق قبح خرید و فروش اجناس قاچاق را ریخته است و به امری عادی در جامعه تبدیل شده که علاوه برجنبه اقتصاد، فرهنگ را نیز نشانه گرفته است.

  قاسم پور تشکیل قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شهرستان کرج و نظارت و برخورد قاطعانه با کالاهای بدون درج قیمت را که عموما گرانفروشی و ترویج فرهنگ غرب را به همراه دارد مورد تأکید قرار داد.

وی افزود: گشت های ویژه نظارتی اماکن از این مراکز باید به جد در دستور کار قرار گیرد و با افرادی که برای سود بیشتر ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی مراکز فروش پوشاک قاچاق در کرج/ترویج فرهنگ غربی ممنوع

شناسایی مراکز فروش پوشاک قاچاق در کرج/ترویج فرهنگ غربی ممنوع