مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 04:402021-09-15پزشكي

هدف گذاری 300 هزار دوز تزریق روزانه واکسن کرونا در تهران


الان تمام نیروهای ما مشغول کار هستند و تمام مراکز بهداشتی شهری و روستایی در شیفت بعد از ظهر تا ساعت 8 شب فعال هستند و فاصله زیادی با هدف گذاری اعلام شده در تهران نداریم.

- الان تمام نیروهای ما مشغول کار هستند و تمام مراکز بهداشتی شهری و روستایی در شیفت بعد از ظهر تا ساعت 8 شب فعال هستند و فاصله زیادی با هدف گذاری اعلام شده در تهران نداریم.

قائم مقام معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با اشاره به برنامه های این دانشگاه در فرایند تزریق واکسن کرونا به شهروندان تهرانی، گفت: در حوزه استان تهران بر اساس آمار تا روز سه شنبه صبح (23 شهریور) مرز تزریق 250 هزار دوز واکسن در روز را رد کردیم و این انقلابی در بحث واکسیناسیون در تهران است.

دکتر شهریار جانبازی در گفت وگو با ایسنا، گفت: اوایل هفته گذشته تعداد مراکز تجمیعی واکسیناسیون تحت نظر دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 41 عدد بود.

با توجه به تامین خوب واکسن هدف گذاری تزریق روزانه 300 هزار دوز واکسن در روز در تهران برای اینکه به پوشش بالایی از واکسیناسیون برسیم، انجام شد.

بر اساس این هدف باید از همه ظرفیت ها استفاده کنیم تا به عدد اعلام شده برسیم.

وی افزود: تلقیح حدود 120 هزار دوز واکسن در روز سهم مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است تا به عدد 300 هزار دوز واکسن در روز در تهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری 300 هزار دوز تزریق روزانه واکسن کرونا در تهران

هدف گذاری 300 هزار دوز تزریق روزانه واکسن کرونا در تهران