مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 20:302021-09-14بين الملل

ریابکوف خواستار بازگشت تمام طرف ها به مذاکرات برجام شد


معاون وزیر خارجه روسیه با دعوت از طرفهای اروپایی و آمریکایی امضاکننده برجام به واقع بینی، خواستار بازگشت فوری تمام طرفها به مذاکرات پیرامون توافق هسته ای ایران شد.

- ، سرگیی ریابکوف روز سه شنبه در مصاحبه ای با شبکه روسیا الیوم گفت که مسکو احتمال بحث و گفتگو پیرامون برنامه موشکی ایران را می پذیرد، اما این امر تنها در صورت آغاز مجدد گفتگوها پیرامون برجام و برنامه هسته ای ایران امکانپذیر است.

وی در ادامه افزود: اگر اراده سیاسی وجود داشته باشد، این موضوعات (برنامه موشک بالستیک و نفوذ ایران) می تواند به بحث و گفتگو گذاشته شود .

ریابکوف در ادامه این مصاحبه از طرفهای آمریکایی و اروپایی امضاکننده برجام خواست که واقع بین باشند ؛ بدین معنی که آنها باید اول به توافق هسته ای ایران بازگردند، و سپس درخواهند یافت که چه هنگام و چگونه می توانند در مورد این یا آن موضوعات صحبت کنند .

گفتنی است، وزارت خارجه روسیه پنج شنبه گذشته با صدور بیانیه ای از مذاکره سرگیی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه با رابرت مالی نماینده آمریکا در امور ایران بر سر بازگشت تهران به تعهدات خود در اجرای مفاد برجام در مسکو خبر داد.

بر اساس این گزارش، در بیانیه وزارت خارجه روسیه در این خصوص آمده است: تبادل نظرات معناداری در مورد چشم اندازهای بازگرداندن اجرای کامل (تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریابکوف خواستار بازگشت تمام طرف ها به مذاکرات برجام شد

ریابکوف خواستار بازگشت تمام طرف ها به مذاکرات برجام شد