مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 10:352021-09-14حوادث

ماجرای بر دل آتش زدن بزرگمرد کوچک ایذه ای


نوجوان 15 ساله ایذه ای در پی وقوع حادثه آتش سوزی در یک منزل برای نجات دو زن مسن دل بر شعله های آتش زد و با وجود مجروحیت 90 درصدی خود، آنها را از مرگ نجات داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایذه، بدون شک در بین بسیاری از اخبار تلخ روزانه، گاها اخباری در این حوزه نیز دیده می شود که با وجود تلخی، شیرینی نیز را به کام خواننده می بخشد، اخباری که یک فرد با به خطر انداختن جان خودش برای انسانیت و نجات جان هم نوع بر دل حادثه می زند.

چندی پیش که اخبار وقوع حادثه تیراندازی در شهرستان ایذه که منجر به مرگ یک کودک شده بود، حادثه ای در یک خانه در شهر ایذه رخ داد که خبر آن در میان پوشش گسترده اخبار تیراندازی محو شد و امروز در پی نشر در فضای مجازی در حال تبدیل شدن به یک سوژه انسانی و اخلاقی است.

هفته گذشته در پی وقوع آتش سوزی در یکی از محلات شهر ایذه که منجر به گرفتاری دو خانم میان سال و مسن در آن خانه شد، علی لندی نوجوان 15 ساله تا پیش از رسیدن نیروهای امدادرسان و آتش نشانی به محل دل به آتش زد تا اگر چه پیکر خودش اسیر شعله ها می شود ولی به زندگی دو نفر نیازمند جانی دوباره ببخشد.

این نوجوان ایذه ای پس از وقوع آتش سوزی به دلیل نشت کپسول گاز مایع با دیدن گرفتاری این دو زن در آتش با فداکاری وارد خانه شد و آنها را نجات داد تا اگر چه این دو فرد گرفتار هم در آتش آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای بر دل آتش زدن بزرگمرد کوچک ایذه ای

ماجرای بر دل آتش زدن بزرگمرد کوچک ایذه ای