مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 09:552021-09-14حوادث

اجاره حساب بانکی به طمع دریافت پرداخت های ماهیانه


فردی که به طمع دریافت پرداخت های ماهیانه، حساب بانکی اش را به افرادی ناشناس اجاره داد بود، با سوء استفاده از حساب بانکی اش به پلیس احضار شد و تمامی وجوه بانکی مورد استفاده از این حساب بانکی به شاکیان بازگردانده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک احسان آنقی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با مراجعه شهروندی اراکی با ارائه شکواییه قضایی در خصوص برداشت اینترنتی غیرمجاز از حساب بانکی اش موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در اظهارات خود اذعان داشت که برای انتقال وجه از یک استفاده می شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس قانون، تمامی مسئولیت قانونی استفاده از حساب بانکی به مالکان آن باز می گردد، بیان داشت: با توجه به مسئولیت قانونی صاحب حساب، مبلغ سرقت شده از سوی این فرد به شاکی بازگردانده شد و مراحل رسیدگی به ابعاد دیگر این پرونده با هماهنگی مرجع قضایی همچنان ادامه دارد و تا کنون بیش از 2 میلیارد ریال نیز به سایر شکات در استان های دیگر پرداخت کرده است.

رییس پلیس فتا استان مرکزی در توصیه به شهروندان بیان داشت: هموطنان به هیچ وجه در دام این گونه کلاهبرداران گرفتار نشوند و هرگونه سوال یا مشکل خود را به صورت 24 ساعته با کارشناسان مرکز فوریت های سایبری پلیس فتا به شماره 096380 در میان بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجاره حساب بانکی به طمع دریافت پرداخت های ماهیانه

اجاره حساب بانکی به طمع دریافت پرداخت های ماهیانه