مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 08:552021-09-14پزشكي

پیکر یک شهید مدافع سلامت فارس تشییع شد


آیین تشییع پیکر دکتر فرح پیرویان کازرونی ، پزشک فوق تخصص قلب اطفال که روز گذشته بر اثر ابتلا به کروناویروس، جان به جان آفرین تسلیم کرده بود، - ایسنا/فارس آیین تشییع پیکر دکتر "فرح پیرویان کازرونی"، پزشک فوق تخصص قلب اطفال که روز گذشته بر اثر ابتلا به کروناویروس، جان به جان آفرین تسلیم کرده بود، با حضور خانواده، همکاران و شماری از مسئولان، در شیراز برگزار شد.

صبح سه شنبه 23 شهریور، در میان حزن و اندوه و تاثر فراوان کادر درمان، پیکر مرحوم دکتر فرح پیرویان پزشک فوق تخصص قلب اطفال که در پی ابتلا به کروناویروس، جان خود را از دست داد، از بیمارستان نمازی شیراز و با حضور شماری از اعضای خانواده و همکاران آن مرحومه و جمعی از مسئولان، برگزار شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حاشیه این آیین ضمن بیان تسلیت به واسطه این ضایعه، دکتر پیرویان را از شهدای راه سلامت و از پزشکان متعهد و با اخلاق دانشگاه خواند که سال های حیات خود را صرف خدمت به بیماران کرد.

مهرزاد لطفی با گرامیداشت یاد و خاطره مرحومه دکتر پیرویان افزود: این چنین افرادی که در راه سلامت جان خود را از دست می دهند، آمرزیده هستند، چرا که زندگی آنان مملو از عشق و خدمت به همنوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر یک شهید مدافع سلامت فارس تشییع شد

پیکر یک شهید مدافع سلامت فارس تشییع شد