مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 03:152021-09-13سياسي

اعتراض اساتید حقوق به طرح تسهیل کسب و کار


هشدار 267 استاد حقوق دانشگاه های کشور به نمایندگان مجلس از تبعات زیانبار و گسترده طرح موسوم به صدور مجوزهای کسب و کار و پرهیز از اعمال آن بر حرفه وکالت دادگستری و حق دفاع مردم که در بین این اسامی، - در پی تصویب طرحی در مجلس با عنوان صدور مجوزهای کسب و کار، 267 استاد حقوق دانشگاه های کشور در نامه ای نسبت به تبعات زیانبار و گسترده این طرح بر حرفه وکالت دادگستری هشدار داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، متن نامه به این شرح است: به نام خدا ریاست محترم مجلس شورای اسلامی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی با سلام همان گونه که مستحضرید طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب وکار که کلیات آن در کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای سیاست های اصل 44 قانون اساسی تصویب شده است، در این هفته در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

بر اساس تبصره 1 ماده 6 طرح مذکور، تبصره ذیل ماده 1 قانون کیفیت اخذ پروانه وکالت دادگستری مصوب 1376 اصلاح و یک تبصره بدان افزوده می شود.

بر اساس تبصره الحاقی، کانون وکلای دادگستری و مرکز امور مشاوران و وکلای قوه قضاییه مکلف خواهند شد داوطلبانی که حداقل هفتاد درصد امتیاز میانگین نمرات یک درصد حایزان بالاترین امتیاز را کسب می کنند به عنوان کارآموز بپذیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض اساتید حقوق به طرح تسهیل کسب و کار

اعتراض اساتید حقوق به طرح تسهیل کسب و کار