مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 14:152021-09-13بين الملل

نگرانی از تاثیر اقدامات ترامپ بر مردم سالاری


مقام های انتخاباتی آمریکا در پی حمله دونالد ترامپ رییس جمهوری پیشین این کشور و هوادارانش به مردمسالاری و نهاد های آن به ویژه در شورش 6 ژانویه (17 دی ماه) کنگره، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از تارنمای سی ان ان؛ ده ها مقام انتخاباتی در سطوح ایالتی و محلی آمریکا در باره آسیب های پایدار احتمالی ادعا های گسترده و بی پایه تقلب در انتخابات، بر دمکراسی آمریکا، ابراز نگرانی کرده اند.

نظرسنجی ها نشان می دهد که بیشتر رای دهندگان جمهوری خواه هنوز به دروغ ترامپ در باره برنده شدن در انتخابات، باور دارند.

نظرسنجی اسوشیتدپرس و پژوهش روابط عمومی ان او آر سی در ژوییه نشان داد که دو سوم جمهوری خواهان هنوز بر این باورند که بایدن به صورت قانونی، پیروز و انتخاب نشده است.

تلاش های ترامپ برای خرابکاری در انتخابات ریاست جمهوری 2020، مدت ها پیش از برگزاری آن آغاز شد و در پی برگزاری اش، با تلاش های جمهوریخواهان کنگره برای تصویب قوانین محدود کننده انتخاباتی یا آسان ساختن مداخله هواداران احزاب رقیب در بیش از 12 ایالات شامل ایالت های تعیین کننده، شدت گرفت.

اقدامات محدود کننده کنگره های ایالتی با تلاش های هماهنگ پشت صحنه گروه های محافظه کار برای گردآوری میلیون ها دلار برای حمایت از قوانین محدود کننده، انتشار ادعا های بی پایه در باره تقلب و پرداخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی از تاثیر اقدامات ترامپ بر مردم سالاری

نگرانی از تاثیر اقدامات ترامپ بر مردم سالاری