مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 09:452021-09-13سياسي

برگزاری نخستین سوگواره «ملت امام حسین(ع)» به یاد سردار سلیمانی


سوگواره «ملت امام حسین (ع)» با هم افزایی نهادهای مختلف در دو بخش مردمی و حرفه ای برگزار و از خادمان رسانه ای تقدیر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مسعود کاویانی دبیر اولین سوگواره ملت امام حسین (ع) امروز در نشست خبری که در سازمان را برگزار کرده بود طرحی ارائه شد تا سوگواره هایی که در حوزه های مختلف فعالیت می کنند به یاد سردار سلیمانی تحت یک عنوان و با هم افزایی نهادهای برگزار کننده سوگواره ملت امام حسین (ع) برگزار شود.

کاویانی هدف از راه اندازی دبیرخانه دائمی سوگواره های حسینی را هم افزایی و شناخت ظرفیت ها، نیازها، استعدادها و تبادل تجارب تلاشگران عرصه عاشورا برشمرد و افزود: ادغام ظرفیت ها و جلوگیری از اتلاف بیت المال، شبکه سازی و شناخت ظرفیت های ملی و بین المللی، ایجاد وحدت در برند سوگواره ها در کنار فعالیت مستقل هر سوگواره، پرهیز از کار تکراری و موازی کاری و تخصصی کردن هر بخش، توسعه حوزه مردمی سوگواره و ایجاد بستر مناسب برای هیئت ها از دیگر اهداف تشکیل سوگواره ملت امام حسین (ع) باز مهمترین اهداف این دبیرخانه به شمار می رود.

دبیر اولین سوگواره ملت امام حسین (ع) در ادامه بر کیفی سازی تولیدات بر اساس محورهای موضوعی اشاره کرد و گفت: سوگواره ملت امام حسین (ع) در دو بخش مردمی و حرفه ای برگزار می شود که در بخش مردمی شاهد ایجاد پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین سوگواره «ملت امام حسین(ع)» به یاد سردار سلیمانی

برگزاری نخستین سوگواره «ملت امام حسین(ع)» به یاد سردار سلیمانی