مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 08:352021-09-13اقتصادي

تنش آبی در شهرها و روستاهای اصفهان کنترل شد/ توزیع 62 میلیون لیتر آب در استان


مردم ساکن در 57 شهر و 380 روستای تحت پوشش طرح آبرسانی اصفهان بزرگ، با صبر و متانت و مصرف بهینه آب، اجازه ندادند تا تنش آبی به تنش اجتماعی تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی آبفا، هاشم امینی در جمع مدیران 38 منطقه خودگردان آبفای استان اصفهان با اشاره به شرایط سخت تأمین آب در تابستان امسال اظهار داشت: کمبود 4 هزار و 300 لیتری آب در هر ثانیه از روزهای گرم سال جاری سبب شد تا برای نخستین بار در طول فعالیت این شرکت، با استفاده از تانکرهای سیار به شهروندان اصفهانی آبرسانی شود.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان با بیان اینکه با همکاری خوب مشترکان در مدیریت مصرف آب، فصل تابستان بدون تنش اجتماعی سپری شد، گفت: هر چند از دهم خرداد ماه امسال تاکنون با استفاده از 5 هزار و 800 تانکر سیار نزدیک به 62 میلیون لیتر آب بین مشترکان شهری و روستایی آبفای استان اصفهان توزیع شده است، اما مردم ساکن در 57 شهر و 380 روستای تحت پوشش طرح آبرسانی اصفهان بزرگ، با صبر و متانت و مصرف بهینه آب، اجازه ندادند تا تنش آبی به تنش اجتماعی تبدیل شود.

وی با بیان اینکه با اطلاع رسانی به موقع از طریق رسانه ها و آگاه ساختن مشترکان از شرایط سخت تنش آبی، مردم اقناع شده و با مدیریت مصرف آب به یاری این شرکت شتافتند، بیان کرد: تجربه تابستان امسال نشان داد اگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنش آبی در شهرها و روستاهای اصفهان کنترل شد/ توزیع 62 میلیون لیتر آب در استان

تنش آبی در شهرها و روستاهای اصفهان کنترل شد/ توزیع 62 میلیون لیتر آب در استان