مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 08:152021-09-13سياسي

ستاد امر به معروف درگذشت حجت الاسلام زرگر را تسلیت گفت


ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در پیامی رحلت حجت الاسلام سید احمد زرگر را تسلیت گفت.

- به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در پیامی رحلت حجت الاسلام سید احمد زرگر را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَهِ ارتحال روحانی جلیل القدر و عالم مجاهد حجت الاسلام آقای حاج سید احمد زرگر (رحمه الله علیه) موجب تأسف و تالم گردید.

این روحانی بزرگوار از شخصیت های مبرز و مورد وثوق انقلاب اسلامی بود و سالهای متمادی در مسئولیت های متعدد و خطیر با اخلاص و دلسوزی در دفاع از کیان انقلاب و نظام اسلامی اهتمام داشت؛ کارنامه درخشان این عالم پارسا در مسئولیت های متعدد از جمله ریاست دادگاه انقلاب تهران، نماینده رییس قوه قضاییه در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، نشان از شایستگی آن مرحوم در خدمتگزاری به نظام جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران دارد.

همچنین عضویت در هیئت مؤسس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور و بیش از دو دهه دبیری این ستاد برگ زرینی در کارنامه مرحوم حجه الاسلام زرگر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد امر به معروف درگذشت حجت الاسلام زرگر را تسلیت گفت

ستاد امر به معروف درگذشت حجت الاسلام زرگر را تسلیت گفت