مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 08:452021-09-12سياسي

فرمانده بسیج: دوران بزن در رویی در فضای مجازی به پایان رسیده است


رییس سازمان بسیج مستضعفین، بسیج را مظهر تحقق مردم سالاری اسلامی خواند و گفت: بسیج یک تعریف گسترده و عمیق بر اساس اندیشه امامان انقلاب اسلامی دارد.

- رییس سازمان بسیج مستضعفین، بسیج را مظهر تحقق مردم سالاری اسلامی خواند و گفت: بسیج یک تعریف گسترده و عمیق بر اساس اندیشه امامان انقلاب اسلامی دارد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر این که دوران بزن در رویی در فضای مجازی به پایان رسیده است، گفت: برنامه ریزی های متنوعی در سازماندهی فضای مجازی صورت گرفته که دو قرارگاه تعلیم و تربیت و روشنگری و هدایت سیاسی به این برنامه ریزی ها اختصاص یافته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز یکشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی بسیج، یازدهمین همایش سراسری هادیان سیاسی نیرو های مسلح با حضور سردار غلامرضا سلیمانی در یازدهمین همایش سراسری هادیان نیروهای مسلح که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با اشاره به اینکه گام دوم انقلاب سرآغاز پیروزی های بزرگ و مقاومت پیروزی ملت ایران در مرحله دفاعی است،گفت: ما در مرحله دفاعی به بازدارندگی رسیده ایم.

گام اول که پیروزی نظام اسلامی بود، یک الگوی دریافت شده از غرب یا سایر دنیا نیست بلکه، یک الگوی کاملا برآمده از اسلام ناب بوده که از اندیشه های امام (ه) خلق شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده بسیج: دوران بزن در رویی در فضای مجازی به پایان رسیده است

فرمانده بسیج: دوران بزن در رویی در فضای مجازی به پایان رسیده است