مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 14:152021-09-11سياسي

جلسات شورای عالی کار باید سه ماه یک بار برگزار شود


وزیرکار با بیان اینکه جلسات شورای عالی کار باید هر سه ماه یک بار برگزار شود، گفت: مشکلاتی که خارج از اختیارات وزارتخانه است را در دولت پیگیری می کنم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الله عبدالملکی امروز در جمع تشکل های صنفی کارگران کشور با بیان اینکه جلسات شورای عالی کار حداقل باید سه ماه یک بار برگزار شود اظهار داشت: دغدغه نمایندگان تشکل های کارگری همچون رفاه کارگران، امنیت شغلی، مسکن و رفاه اجتماعی به موضوع کلان کشور بر می گردد؛ به عنون مثال هر یک درصدی که تورم افزایش می یابد بخشی از رفاه جامعه از جمله رفاه کارگران تحت تأثیر قرار می گیرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: اگر رییس جمهور یک فرد اقتصاددان را در رأس وزارت تعاون قرار داده به این دلیل است که دغدغه دارد تا رفاه کارگران با محوریت کنترل تورم و ایجاد اشتغال تأمین شود.

وی خطاب به نمایندگان تشکل های حاضر در جلسه ادامه داد: از همه شما درخواست می کنم که گزارشی در مورد مشکلات صنفی و راهکارها به بنده ارائه کنید.

ما سعی می کنیم این مسائل را در کمیته های تخصصی مسکن، دستمزد و قراردادهای کارگری دسته بندی و راه حل ها را دنبال کنیم.

عبدالملکی افزود: در این کمیته ها تعدادی از نمایندگان کارگران نیز حضور خواهند یافت و از مجلس نیز نمایندگانی مانند آقایان بابایی وعنابستانی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسات شورای عالی کار باید سه ماه یک بار برگزار شود

جلسات شورای عالی کار باید سه ماه یک بار برگزار شود