مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 06:352021-09-11اقتصادي

ورود 465 داوطلب جدید به مدارس علمیه خواهران مازندران


مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران گفت: امسال 465 نفر داوطلب جدیدالورود به مقطع سه گانه حوزه خواهران اضافه شدند، در این بحث با رشد 67 درصدی ورودی حوزه مواجه بودیم و از این میان 88 درصد جذب داشتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، محمد جواد قائمی مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران صبح امروز در آیین آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه خواهران، اظهار کرد: حوزه علمیه خواهران در استان، در حال حاضر در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در حال فعالیت بوده و در این سه بخش دارای 2 هزار و 9 طلبه است.

وی با بیان اینکه امسال 465 نفر داوطلب جدیدالورود به مقطع سه گانه حوزه خواهران اضافه شدند، افزود: به همت همه در بخش ثبت نام مدارس علمیه خواهران در استان با رشد 67 درصدی مواجه بودیم و از این میان 88 درصد جذب داشتیم در حالی که حوزه ها با کاهش جذب روبرو بودند، حوزه علمیه خواهران در کشور هم با رشد 33 درصدی جذب مواجه بود.

قائمی با اشاره به جزییات نظام آموزشی، خاطرنشان کرد: با توجه به مسئله بیماری کرونا، آموزش در مدارسی که از امکانات برخوردارند به خصوص پایه اول و دوم به صورت حضوری و نیمه حضوری، در مدارس سطح کارشناسی ارشد و دکتری به صورت غیرحضوری ولی کسانی که پایان نامه دارند و نیاز به حضور و ارتباط با اساتید دارند تحت آموزش حضوری قرار خواهند گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 465 داوطلب جدید به مدارس علمیه خواهران مازندران

ورود 465 داوطلب جدید به مدارس علمیه خواهران مازندران