مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 06:102021-09-11اجتماعي

منطقه 15 با ورود خط 8 مترو از بن بست ترافیکی خارج خواهد شد


مدیر پروژه مطالعات خطوط جدید مترو تهران گفت: منطقه 15 با ورود خط 8 از بن بست ترافیکی خارج خواهد شد و کمک شایان توجهی به ارتقای سطح سرانه های خدماتی منطقه خواهد کرد.

- ، آرش خدابخش مدیر پروژه مطالعات خطوط جدید مترو تهران با بیان اینکه خط 8 مترو یکی از 4 خط جدید شبکه خطوط مترو تهران به حساب آمده و طبق طرح جامع مصوب حمل و نقل ریلی پایتخت در افق سال 1420 باید احداث شود، گفت: مناطق مختلفی از محدوده مسعودیه واقع در جنوب شرق تهران تا منطقه سرسبز را تحت پوشش قرار خواهد داد؛ یکی از این مناطق که با ورود خط 8 از بن بست ترافیکی خارج خواهد شد، منطقه 15 است.

وی افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر منطقه 15 فقط از 2 ایستگاه مترو (از خط 6) برخوردار است، ساخت خطوط جدید و از جمله خط 8 مترو، کمک شایان توجهی به ارتقای سطح سرانه های خدماتی منطقه خواهد کرد.

به همین منظور طبق مطالعات اولویت بندی اجرای خطوط جدید، جلسه ای با حضور مدیر عامل شرکت مترو و شهردار منطقه 15 برگزار و طی آن مسائل مختلفی مطرح و هماهنگ گردید که یکی از این موارد، تملک 40 هکتار از اراضی منطقه جهت احداث پایانه خط 8 بود که اگر این مهم به مرحله عملیات اجرایی ساخت پایانه برسد، قطعاً در روند ساخت کل خط 8 نیز تأثیرگذار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه 15 با ورود خط 8 مترو از بن بست ترافیکی خارج خواهد شد

منطقه 15 با ورود خط 8 مترو از بن بست ترافیکی خارج خواهد شد