مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 05:502021-09-11سياسي

شهید مدنی الگوی عرفان انقلابی بود


رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه شهید مدنی الگوی عرفان انقلابی بود گفت: مقام این شخصیت در قاب سرخ شهادت جاودانه شد که میراثی عظیم در پشتوانه تمدنی انقلاب اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری صبح امروز در کنگره ملی آیت الله شهید مدنی با بیان اینکه یکی از نتایج این اجلاس آن است تا خود را کشف کنیم و تصمیم تازه ای را برای زندگی بگیریم اظهار کرد: امیدواریم الگویابی و بهره گیری از اشراق شهید مدنی خصوصا برای جوانان با مراجعه به این منبع فیاض و لطف الهی باشد.

وی با بیان اینکه شهید محراب عنوان زیبایی است برگرفته از ویژگی خاص مولای عالم و حکایتی از دخایر جاودان انقلاب اسلام که نصیب شهیدمدنی شد گفت: انسان های بزرگ همچون شهیدمدنی ستاره های قدر اول در کهکشان پرستاره اند و منظومه ای درخشان هستند.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور بیان کرد: افرادی مانند شهید مدنی، معلم انقلاب بودند که در کسوت امام جمعه توسط منافقان به شهادت رسیدند، مقام این شخصیت در قاب سرخ شهادت جاودانه شد که میراثی عظیم در پشتوانه تمدنی انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب با چنین معلمانی بود که هم شاگرد اول بودند و هم استاد اول افزود: دهه 80 و 90 را پشت سر گذاشته ایم اما با غفلت عظیم و تاخیر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید مدنی الگوی عرفان انقلابی بود

شهید مدنی الگوی عرفان انقلابی بود