مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 10:502021-09-08ورزشي

فراخوان شهردار منتخب برای انتخاب مدیران از میان کارکنان واجد شرایط شهرداری تبریز


شهردار منتخب کلانشهر تبریز در راستای بهره مندی از توانمندی های همکاران شهرداری تبریز و ایجاد فرآیند شفاف ارتقای شغلی در نظر دارد با بررسی رزومه و سوابق همکاران شاغل در شهرداری تبریز، - ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار منتخب کلانشهر تبریز در راستای بهره مندی از توانمندی های همکاران شهرداری تبریز و ایجاد فرآیند شفاف ارتقای شغلی در نظر دارد با بررسی رزومه و سوابق همکاران شاغل در شهرداری تبریز، نسبت به شناسایی استعدادهای برتر اقدام نماید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری کلانشهر تبریز، تمامی کارکنان شهرداری که خود را واجد شرایط عمومی و اختصاصی زیر می دانند، می توانند نسبت به تکمیل و ارسال فرم پر شده پیوستی در قالب فایل ورد، به ایمیل abbas.

ranjbar.

shahrdar@gmail.

com تا روز یکشنبه مورخ 1400/06/21 اقدام نمایند.

الف: شرایط عمومی 1.

دارا بودن شاخص های شخصیتی اعلام شده در فراخوان اعلام شده اعضای محترم شورای اسلامی شهر تبریز: مدیر جهادی/ آشنایی با مسایل شهری/مقبولیت/شجاعت/انگیزه و توان خدمت/شورا باوری/عدالت محوری/پاکدستی/فسادستیزی/ابتکار/ شهروندمحوری/ نفوذناپذیری/غیرسیاسی و جناحی 2.

دارا بودن شرایط و شاخص های مدیریتی و برنامه ریزی در یکی از حوزه های: حاشیه نشینی/ حمل و نقل عمومی/محیط زیست/توزیع عادلانه امکانات شهری/مناسب سازی محیط/ ور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان شهردار منتخب برای انتخاب مدیران از میان کارکنان واجد شرایط شهرداری تبریز

فراخوان شهردار منتخب برای انتخاب مدیران از میان کارکنان واجد شرایط شهرداری تبریز