مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 08:102021-09-08سياسي

ابلاغ اخطاریه استفاده از فاضلاب خام به روستاهای حاشیه شیراز


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شیراز از ابلاغ اخطاریه به شوراها و دهیاران روستاهای گردخون، اقبال آباد، شمس آباد و خلجوی در خصوص استفاده از فاضلاب خام خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ذبیح الله سیروسی با تاکید بر نظارت و پایش دقیق کارشناسان این اداره در برخورد با متخلفین استفاده از فاضلاب خام برای آبیاری کشت و زرع گفت: اخطاریه کتبی به شوراها و دهیاران محترم روستاهای مذکور به منظور برخورد سریع با متخلفین هر روستا انجام شده است.

وی به دو مصوبه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در این زمینه اشاره کرد و گفت: این دو مصوبه به منظور برنامه ریزی برای کنترل آبیاری مزارع کشاورزی به ویژه مزارع سبزی و صیفی با فاضلاب خام به تصویب رسیده است و مطابق یکی از این مصوبه ها که در تاریخ 18 مهر ماه سال 86 تصویب شده است، هیئت وزیران استانداری های سراسر کشور و وزارتخانه های نیرو، جهاد کشاورزی و بهداشت را مکلف کرده است که از آبیاری مزارع با فاضلاب تصفیه نشده جلوگیری کنند.

وی ادامه داد: مصوبه دیگری هم تصویب شده که طی آن هیأت وزیران، وزارتخانه های جهاد کشارزی و نیرو را مکلف کرده که اقدامات لازم برای رفع مشکل آبیاری مزارع سبزی کاری با فاضلاب خام را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ اخطاریه استفاده از فاضلاب خام به روستاهای حاشیه شیراز

ابلاغ اخطاریه استفاده از فاضلاب خام به روستاهای حاشیه شیراز