مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 09:552021-09-07سياسي

کیهان، قهر و دلخوری لاریجانی ها را رد کرد


علی و صادق آملی لاریجانی هر دو در مراسم تنفیذ حکم سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران حضور داشته اند و ادعای روزنامه سازندگی اگر که شیطنت و عمدی نبوده از منظر خوش بینانه حاکی از بی دقتی نویسنده آن مطلب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، کیهان نوشت: روزنامه سازندگی در گزارش تیتر یک خود با عنوان طلوع و غروب شیخ به کناره گیری آیت الله آملی لاریجانی از شورای نگهبان پرداخت.

سازندگی در این گزارش سعی کرده است دلخوری و ناراحتی علی لاریجانی و صادق آملی لاریجانی از نظام را القا و آن را برجسته کند و بگوید که اختلاف نظر و تشتت آرا در رئوس نظام باعث کناره گیری رییس اسبق قوه قضاییه شده است.

نکته جالب ماجرا این است که نویسنده در بخشی از یادداشت خود نوشته است: عدم حضور دو برادر (علی و صادق لاریجانی) در مراسم تنفیذ و پس از آن در مراسم تحلیف نشان داد که دلخوری ها همچنان پابرجاست.

نه علی لاریجانی به این مراسم رفت و نه آملی که رییس مجمع تشخیص و عضو فقهای شورای نگهبان بود حاضر شد در آن جلسات حاضر شود.

این ادعا در حالی است که علی و صادق آملی لاریجانی هر دو در مراسم تنفیذ حکم سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران حضور داشته اند و ادعای روزنامه سازندگی اگر که شیطنت و عمدی نبوده از منظر خوش بینانه حاکی از بی دقتی نویسنده آن مطلب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیهان، قهر و دلخوری لاریجانی ها را رد کرد

کیهان، قهر و دلخوری لاریجانی ها را رد کرد