مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 07:402021-09-05اقتصادي

پیشنهاد عرضه سهام تعاونی ها در بورس


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تایید بی مهری های بسیاری که در سال های اخیر نسبت به بخش تعاون شده بر ضرورت افزایش اقبال عمومی و جلب اعتماد مردم به تعاونی ها تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت اله عبدالملکی اظهار کرد: در سالهای اخیر بی مهری های بسیاری نسبت به بخش مردمی تعاون شده که در کاهش اعتماد عمومی تاثیرگذار بوده است اما برنامه ما در وزارت تعاون، اجرای سند توسعه تعاون، توسعه و ترویج فرهنگ تعاونی، تسهیل و توسعه فعالیت کسب و کارها در حوزه تعاونی، کمک به بهبود وضع تعاونی ها، تامین مالی، اصلاح ساختارها و افزایش تمایل و جلب اعتماد مردم به تعاونی ها خواهد بود.

وی که به مناسبت سالروز تعاون در یک گفت و گوی رادیویی شرکت کرده بود، روحیه و تفکر کار جمعی در فرهنگ دینی را مورد تاکید قرار داد و اقتصاد تعاون را اقتصاد مردمی و مبتنی بر مشارکت همگانی توصیف کرد.

به اعتقاد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، توسعه تعاونی ها و مردمی کردن اقتصاد آثار اجتماعی و اقتصادی بسیاری دارد و موجب افزایش روحیه همدلی و هم افزایی و مشارکت در میان آحاد مختلف جامعه می شود.

عبدالملکی مقابله با فساد و انحراف تعاونی ها را از جمله برنامه های مهم خود در وزارت تعاون نام برد و تاکید کرد که برای جلب اعتماد عمومی و اعتماد سازی در این بخش اهتمام خود را به کار خواهد گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد عرضه سهام تعاونی ها در بورس

پیشنهاد عرضه سهام تعاونی ها در بورس