مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 12:052021-09-02سياسي

نیازسنجی و آمایش سرزمینی اساس استقرار روحانیون در مناطق محروم است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: نیازسنجی و آمایش سرزمینی اساس استقرار روحانیون و مبلغین در مناطق مورد هدف فرهنگی و تبلیغی است.

- ، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده عصر پنجشنبه در دیدار با امام جمعه این شهرستان، نماز جمعه را اثرگذارترین برنامه فرهنگی و دینی جامعه عنوان و اظهار کرد: هم افزایی بیش از پیش ائمه جمعه با تبلیغات اسلامی می تواند در رفع مشکلات فرهنگی بسیار مؤثر باشد.

وی تبیین اصول دین را مهم ترین وظیفه روحانیون دانست و گفت: متأسفانه در برخی از فعالیت های فرهنگی و تبلیغی به حاشیه و مسائل غیر مرتبط پرداخته و از اصول دین فاصله گرفته می شود.

حجت الاسلام جعفرزاده، به برگزاری جشنواره های مختلف فرهنگی در راستای شناسایی افراد تأثیرگذار فرهنگی در محلات اشاره کرد و گفت: جشنواره های محله همدل و اوج در استان اردبیل در محلات مختلف با محوریت مساجد اجرا شده که در آن افراد فعال فرهنگی اعم از روحانیون، معلمان، مشاغل آزاد، خیرین و نیکوکاران مشارکت بالایی در این جشنواره داشته که از شهرستان مشگین شهر یک نفر خانم در قالب فعالیت های خیریه در این جشنواره مقام برتر را کسب کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل بر محوریت ائمه جمعه در فعالیت های فرهنگی شهرستان ها تاکید کرد و گفت: در امور اجرایی شهرستان ها باید اشراف ائمه جمعه صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازسنجی و آمایش سرزمینی اساس استقرار روحانیون در مناطق محروم است

نیازسنجی و آمایش سرزمینی اساس استقرار روحانیون در مناطق محروم است