مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 10:302021-09-02سياسي

ایجاد 800 تخت حاد تنفسی در کشور از سوی نیروی زمینی سپاه


فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه از ایجاد ظرفیت 800 تخت بیمارستانی برای بیماران حاد تنفسی در هشت نقطه پرخطر کشور از سوی این ارگان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه از ایجاد ظرفیت 800 تخت بیمارستانی برای بیماران حاد تنفسی در هشت نقطه پرخطر کشور از سوی این ارگان خبر داد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد اخوان در مراسم بهره برداری و راه اندازی مجدد بیمارستان آیت الله طالقانی اهواز که امروز (11 شهریورماه) برگزار شد، با اشاره به فعال سازی 22 بیمارستان در نقاط پر خطر کشور از سوی نیروی زمینی سپاه اظهار کرد: از 20 مردادماه امسال در پی تاکید مجدد مقام معظم رهبری در خصوص قرار گرفتن ظرفیت و توانمندی های نیروهای مسلح در خدمت رسانی به مردم، بلافاصله قرارگاه عملیاتی کرونا در نیروی زمینی به فرماندهی سردار خاکپور تشکیل و راهبردها مشخص و اقدامات لازم را در این زمینه انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در این راستا باید 800 تخت بیمارستانی برای بیماران حاد تنفسی در هشت نقطه پرخطر به ظرفیت بیمارستان های کشور افزوده شود.

فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: با افتتاح این بیمارستان که هفتمین نقطه محسوب می شود، نیروی زمینی سپاه 650 تخت بیمارستانی را با رعایت تمام دستورالعمل ها، شاخص ها و سنجش های اعتباربخشی با تعامل با دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 800 تخت حاد تنفسی در کشور از سوی نیروی زمینی سپاه

ایجاد 800 تخت حاد تنفسی در کشور از سوی نیروی زمینی سپاه