مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 05:102021-09-01اقتصادي

واردات شیائومی نصف شد


انجمن واردکنندگان موبایل اعلام کرد پس از اعمال ممنوعیت واردات مدل های پرتقاضای شیائومی از ابتدای تیرماه، واردات این برند در مردادماه 50 درصد کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چند ماه پیش، اخباری از توضیح داد که با وجود بحث هایی که در رابطه با ممنوعیت واردات گوشی و به ویژه برندهای مربوط به گوشی های چینی و شیائومی مطرح شده، ابلاغیه ای از سوی دستگاه های ذی ربط مبنی بر ممنوعیت واردات گوشی به گمرک ایران ابلاغ نشده است و البته وزارت ارتباطات و سازمان تنظیم مقررات رادیویی باید کالای واردشده و گوشی ها را براساس استانداردهای خود تأیید کند که آنگاه گمرک می تواند براساس این مجوز و سایر مجوزهای مربوطه نسبت به ترخیص اقدام کند.

البته پس از آن، انجمن واردکنندگان موبایل برای شفاف سازی این موضوع اعلام کرد که گمرک مانع واردات این برندها نشده، بلکه این ممنوعیت از سوی سازمان تنظیم مقررات رادیویی بوده است و در صورت ادامه این ممنوعیت، با کمبود کالا و بر هم خوردن تعادل عرضه و تقاضا در بازار موبایل مواجه می شویم.

به تازگی نیز انجمن واردکنندگان موبایل اعلام کرد پس از اعمال ممنوعیت واردات مدل های پرتقاضای شیائومی از ابتدای تیرماه، واردات این برند در مردادماه 50 درصد کاهش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات شیائومی نصف شد

واردات شیائومی نصف شد