مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 04:252021-09-01فناوري

ظرفیت فناوری زنجیره بلوک در شفافیت زنجیره تأمین و کارکرد مالیاتی


زنجیره بلوکی یکی از پیشرفت های تکنولوژیکی انقلابی در دو دهه گذشته است.

پیش بینی شده که مثل اتفاقی که تقریبأ بیست سال پیش به وسیله ی اینترنت افتاد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس تهیه شده به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه فضای مجازی، زنجیره بلوکی یکی از پیشرفت های تکنولوژیکی انقلابی در دو دهه گذشته است.

پیش بینی شده است که این پیشرفت باعث تغییرات فوق العاده ای می شود.

مثل اتفاقی که تقریبأ بیست سال پیش به وسیله ی اینترنت افتاد، زنجیره بلوک نیز به نظر می رسد که یک فن آوری پایه ای و زیربنایی است که در آن یک فرد قادر است که انواع مختلفی از فرآیندهای موجود و تعاملات را بازتصویر کند.

زنجیره بلوک ممکن است پتانسیل تغییر ساختار جامعه را داشته باشد و رشد اکوسیستم را از طریق جایگزینی سازوکارهای سنتی با ساختارهای مدرن و مناسب و سازگار با دنیای دیجیتال شده و مجازی شده تقویت کند.

اگرچه بازارهای مالی در خط مقدم توسعه، پیاده سازی و آزمون از طریق این فناوری جدید قرار دارند، نتایج بررسی ها نشان می دهد که سایر مبادلات صورت گرفته به صورت نظیر به نظیر، قابل کاربرد در دفترکل توزیع شده هستند.

در ابتدا این فناوری با انتشار مقاله معروف ساتوشی ناکاموتو تحت عنوان بیت کوین: یک سیستم پول الکترونیکی نظیر به نظیر در همان فضای بیت کوین مطرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت فناوری زنجیره بلوک در شفافیت زنجیره تأمین و کارکرد مالیاتی

ظرفیت فناوری زنجیره بلوک در شفافیت زنجیره تأمین و کارکرد مالیاتی