مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 17:052021-08-31سياسي

آسمان ایران سرشار از رشادت های محافظان پدافند هوایی است


فرمانده پایگاه هوایی شهید لشکری مهرآباد، گفت: آسمان ایران سرشار از رشادت های محافظان پدافند هوایی است، مردانی از جنس ایمان و اخلاص که در راه حق به نبرد علیه باطل شتافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نهاجا؛ امیر سرتیپ دوم بهمرد فرمانده پایگاه هوایی شهید لشکری مهرآباد در دیدار با امیر سرتیپ دوم تجدد فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال به مناسبت فرارسیدن روز پدافند هوایی گفت: آسمان ایران سرشار از رشادت های محافظان پدافند هوایی است.

مردانی از جنس ایمان و اخلاص که در راه حق به نبرد علیه باطل شتافتند و پیروزمندانه توانستند از حریم هوایی کشور دفاع کنند.

وی‏ ضمن عرض تبریک به مناسبت روز پدافند هوایی اظهار کرد: گرامی می داریم یاد و نام شهدای عزیز پدافند را و درود می فرستیم به پیشکسوتان عزیز پدافند و همه آن بزرگ مردانی که با همه وجود در راه اعتلای نام ایران عزیز از جان خود گذشتند تا ما الآن شاهد این امنیت باشیم.

فرمانده پایگاه ترابری مهرآباد افزود: پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با آغاز جنگ تحمیلی به عنوان بسیجیان نیروی هوایی در کنار نیروی هوایی جانفشانی های مثال زدنی انجام دادند.

امیر بهمرد گفت: با درایت شهید ستاری در اوج جنگ و در بحبوحه نبرد، اتفاقات بی نظیر رقم خورد که اوج آن را در عملیات والفجر 8 شاهد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسمان ایران سرشار از رشادت های محافظان پدافند هوایی است

آسمان ایران سرشار از رشادت های محافظان پدافند هوایی است